تهران- خ سعدی جنوبی- کوچه ترابی گودرزی – ساختمان عزیزی – ط2-پ201 تلفن:89 85 93 33 ۰21

دلتا بهترین برند پی ال سی

راهنمای خرید پی ال سی دلتا نیازمند این است که ابتدا به شناخت بیشتر آن بپردازیم و سپس کمی هم در مورد عوامل تاثیرگذار در قیمت آن صحبت کنیم. یکی از پرفروشترین پی ال سی ها در کشور ما ، پی ال سی دلتا است که این روزها طرفداران زیادی در بین مجریان اتوماسیون صنعتی پیدا کرده است. از طرف دیگر شرایط اقتصادی جامعه باعث گردیده تا عده ای به دنبال راهنمای خرید پی ال سی دلتا بگردند. بدیهی است در باب ارائه ی یک راهنمای خرید خوب شناخت محصول مورد نظر به ما کمک می کند تا بدانیم به چه علت تقاضای خرید آن بالا رفته است. در راهنمای خرید پی ال سی دلتا باید مهمترین پارامترهایی که در قیمت آن دخیل هستند را مورد بررسی قرارداد. درعلم اقتصاد تقاضا و میزان عرضه از مهمترین مؤلفه های تاثیر گذار در قیمت یک کالا یا محصول می باشند.

پی ال سی دلتا را بیشتر بشناسید

 برای اینکه در خرید پی ال سی دلتا بتوانیم جنبه های مختلف را در نظر بگیریم و در نهایت با رعایت اصول و قواعد خرید خوبی داشته باشیم باید بدانیم چیزی که میخواهیم سراغ آن برویم قرار است برای ما چکار کند. هر سیستمی دارای یک مغز متفکر است که دستورات لازم برای هر بخش را صادر می‌کند. در اتوماسیون نیز PLC چنین نقشی را به عهده دارد. در میان برندهای مختلف، (Delta PLC) نامی آشنا در طراحی و تولید  PLC های متنوع با قابلیت‌های متفاوت است. شرکت دلتا بیش از چندین مدل پی ال سی برای پروژه‌های مختلف الکترونیکی در صنعت عرضه کرده است. انواع پی ال سی‌های برند دلتا در چند مدل به بازار عرضه شده اند و قابلیت کنترل کردن هر نوع پروژه صنعتی با هر میزان پیچیدگی را دارند. برای انتخاب مناسب باید در ابتدا دقیقا بدانیم که انتظار ما از نوع این کالا چیست و آن را برای استفاده در چه سیستمی می خواهیم.

در این مقاله قصد داریم کمی در مورد کارکرد پی ال سی بگوییم. سپس در اشکال و صورتهای خرید پی ال سی دلتا  را معرفی کرده و در مورد آنها و نکات مربوطه سخن به میان آوریم.

پی ال سی چیست؟

پی ال سی یک مینی رایانه ی بسیار مهم است که کار کنترل و برنامه ریزی ماشین‌های صنعتی را بر عهده دارد. استفاده از چنین رایانه ای برای انجام درست کارهای صنعتی بسیار اهمیت دارد. هر چقدر قطعات این رایانه با کیفیت بالا تولید شده باشد همچنین قابلیت‌های آن منطبق با پروژه‌های صنعتی باشد عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد.

 شناخت پی ال سی دلتا (Delta PLC) و کاربردهای آن

برند دلتا، یکی از شناخته شده‌ترین برندها، در حوزه ساخت انواع پی ال سی است و این قطعه در ایران جزو پر فروش‌ترین قطعات اتوماسیون صنعتی به شمار می‌رود. مدل‌های مختلف PLC از این برند در بازار است و قابلیت‌های منحصر به فردی که دارند گویای کیفیت بسیار بالای آن است. تنوع بی نظیر مدل‌های پی ال سی دست صنعت‌گر را در انتخاب مدل مناسب با پروژه صنعتی خود باز می‌گذارد.

چیزی که باعث شد مشتریان کمپانی دلتا با مرغوبیت محصولات تولیدی آن بیشتر آشنا شوند کیفیتی بود که اچ ام آی دلتا از خود ارائه داد.

پی ال سی های دلتا

قبل از اینکه بیشتر به بررسی قیمت پی ال سی دلتا (Delta PLC) بپردازیم لازم است که دسته بندی و تقسیمات این محصول را به درستی بشناسیم.

دسته بندی (Delta PLC)

قطعات پی ال سی دلتا (Delta PLC) بر حسب پیچیدگی پروژه‌ای که قرار است به کار گرفته شود دارای دسته بندی مختلفی است. در این دسته بندی مدل‌هایی با کارایی ساده‌تر برای پروژه‌های سبک تا پروژه‌های حساس و سنگین که نیاز به پی ال سی با ظرفیت‌های ویژه است، وجود دارد. قیمت آنها نیز مسلما از رنج ارزان تا گران بر حسب قابلیت‌ها و شرایط استفاده متفاوت است. در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف پی ال سی دلتا می‌پردازیم.

کمپانی دلتا، پی ال سی های خود را در چند سری تولید که هر سری دارای مدل‌های مختلفی است. عموما قطعات فوق به سه دسته کلی که در ادامه معرفی می‌کنیم تقسیم می‌شود.

  • پی ال سی‌های سری AH
  • پی ال سی‌های سری AS
  • پی ال سی‌های سری DVP

هرکدام از این مدلها با توجه به کارایی و قابلیتهایی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند .در ادامه به هر کدام از این مدل‌ها با جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

پی ال سی‌های سری AH

  پی ال سی دلتا (Delta PLC) سری AH را می‌توان در سطوح بالای صنعتی مورد استفاده قرار داد. قطعه مذکور به خوبی قادر است فرایندهای پیچیده صنعتی را کنترل کند و دلیل آن نیز سرعت و ظرفیت حافظه بیشتر است. و همچنین ماژول‌های بیشتری برای انجام کار خود دارد. استفاده از پی ال سی های فوق موجب افزایش سرعت و کم شدن هزینه‌ها می‌شود.

پی ال سی دلتا سری AS

پی ال سی‌های سری AS

انواع پی ال سی دلتا (Delta PLC) سری AS  به خوبی قادرند به صورت چند منظوره تمامی اتوماسیون‌های صنعتی را کنترل و برنامه ریزی کنند. این قطعه برای دستگا‌ه‌های اتوماتیک مناسب است. از این PLC در صنایع مختلف مانند دارو، چاپ و بسته بندی، نساجی و برچسب گذاری استفاده می‌شود. پی ال سی‌های AS در دسته بندی MID RANGE قرار دارند. برخی از مدل‌های آن دارای خروجی LINE DRIVE هستند که سرعت بالایی دارند و بهترین گزینه برای پروژه‌های موشن می‌باشند.این نوع پی ال سی دارای ویژگیها و خصوصیاتی است که بسیار مهم به نظر می رسد. از جمله اینکه از تعداد 32 ماژول پشتیبانی می کند.

  • پی ال سی دلتا DVP- seri

پی ال سی‌های سری DVP

از جمله پرکاربردترین انواع پی ال سی دلتا (Delta PLCمدل‌های سری DVP است. افزایش سرعت ، عملکرد مطمئن و پایداری از بارزترین مشخصه‌های این PLC ها می‌باشد. از آن بیشتر در صنایعی مانند لاستیک، نفت و گاز، پتروشیمی، پلاستیک استفاده می‌کنند. این پی ال سی‌ها خود دارای مدل‌های مختلفی هستند که به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند.

  • استاندارد
  • اسلیم
  • کنترل حرکت

شش برتری PLC نسبت به مدارات فرمان الکتریکی

1-عیب یابی و تحلیل مدارات خیلی راحت صورت می پذیرد.
2-استفاده از پی ال سی موجب کاهش حجم تابلوهای فرمان و کاهش در هزینه های لوازم و قطعات سیستم ها می شود.
3-دستگاه PLC با جریان و ولتاژهای پایین کارمی کند درنتیجه انرژی کمتری مصرف مینماید.
4-سیستمهای PLC در مقابل نویزهای الکتریکی و صوتی ایزوله هستند.
5-سرعت عمل و دقت در انجام مراحل مختلف از خصوصیات بسیار با اهمیت سیستمهای پی ال سی به شمار می رود.
6-طراحی مدارها در سیستمهای پی ال سی بسیار راحت صورت می گیردو در صورت نیاز به تغییرات، به راحتی و در مدت زمان کم میتوان بدون انجام تغییرات در کل مدار، برنامه را تعویض نمود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .

*